Časté dotazy


Pokud nenajdete své odpovědi zde, tak jsme vám k dispozici na telefonu nebo emailu.

Zboží, které chcete vrátit nebo reklamovat, nám pošlete KURÝREM nebo POŠTOU

1
 
Před uplatněním reklamace s námi prosím problém konzultujte telefonicky (848 488 488) nebo emailem na nechcito@vemzu.cz

Pro urychlení komunikace mějte připraveny informace o objednávce, zejména číslo objednávky a datum vytvoření, váš telefonní a emailový kontakt.

2
 
Následně nám zboží zašlete a krátce popiště problém reklamovaného zboží

Nezapomeňte připsat vaše jméno, adresu, datum a číslo objednávky, telefonní a emailový kontakt, na kterém vás zastihneme.

3
Balík adresujte na naše reklamační oddělení:

Reklamační oddělení VEMZU
Na Poříčí 1757/41
110 00, Praha 1 - Nové Město
Česká republika

Vyberte dopravu, která vám nejvíce vyhovuje

Nabízíme vám dopravu až domů i možnost vyzvednout si zboží u našich partnerů. Spolupracujeme s PPL a Českou poštou, kteří váš balík doručí rychle, přičemž jsou všechny balíky pojištěné.

Objednejte nad 1 000 Kč a doprava je na nás!

Zaplatit můžete pro vás nejvýhodnějším způsobem

Držíme se moderního trendu a nabízíme bezpečné platby kartou, přes účet nebo přímo při předání zboží.

Převod z bankovního účtu nebo z karty online je zdarma. Pokud preferujete platbu při předání zboží, zaplatíte za tuto možnost 29 korun.

Upozornění: Zákazník je povinen při převzetí objednaného zboží řádně zkontrolovat technický stav zboží. V případě poškození balení má zákazník možnost upozornit dopravce o této vadě, sepsat protokol a zboží nepřevzít.

Musím se pro objednání zboží na VEMZU registrovat?

K ničemu vás nenutíme – nakoupit lze samozřejmě také bez registrace.

Registrace na VEMZU vám však přinese nejen pohodlí při příštím nákupu (nebudete totiž muset znovu zadávat své osobní údaje), budete si také moct ukládat všechno, co se vám bude líbit, do seznamu přání. V neposlední řadě se stanete členem našeho jedinečného věrnostního programu, který vám přinese velké slev a množství dárků (pro více informací o našem věrnostním programu vizte sekci Věrnostní program.

Pro registraci stačí zadat jen váš email a heslo, nebo pro ještě rychlejší vytvoření účtu můžete zvolit registraci přes Facebook. Nemusíte se bát, VEMZU nikdy nebude nic sdílet vaším jménem, tedy se na vaší Facebookové zdi žádné nechtěné informace nezobrazí.

Jak dlouho trvá vyřízení objednávky a kdy budu mít balíček doma?

Každou objednávku se snažíme vyřídit, co nejrychleji to jde. Většinou pro vaše vybrané zboží saháme do našich skladových polic několik desítek minut po přijetí objednávky a ihned jej s láskou balíme.

Také záleží na způsobu platby a čase vaší objednávky. Pokud si zboží objednáváte na dobírku, nebo ho platíte ihned online kartou a ještě dopoledne, tak je celkem jisté, že z našeho skladu odjede ještě ten den. Pokud platíte převodem z účtu na účet, zboží odešleme bezprostředně po tom, co se platba objeví na našem účtu. Taky můžete být typ člověka, který nakupuje zásadně v noci a v tomto případě vaši objednávku vyřídíme ráno, hned jak dorazíme do práce.

Orientační datum, kdy se na svůj balíček můžete těšit najdete v detailu každého produktu. Pokud objednáváte více věcí, platí datum u produktu s nejdelší dodací dobou. Tato by ale neměla být delší jako 2 týdny. Alternativně lze objednávku rozdělit a část objednávky vám dodat dříve a zbytek následně za cenu jednoho poštovného - pro tuto možnost nás kontaktujte a rádi se s vámi doladíme detaily.

Jak zjistím stav své objednávky?

O stavu vaší objednávky vás budeme informovat e-mailem, proto prosím dbejte na to, abyste jej zadali správně. Nikdo není neomylný a takový překlep v e-mailu nám může trochu zavařit. Ještě je tu však šance, jelikož potvrzení o přijetí a expedici objednávky rovněž zasíláme pomocí SMS. Pokud jste si objednali a nepřišel vám ani e-amil ani sms, zkontrolujte nejdřív, prosím, složku se spamem a pokud od nás nenajdete e-mail ani v ní, zavolejte nám prosím na 848 488 488 a nebo zamailujte na info@vemzu.cz a vše spolu vyřešíme.

Zasíláte zboží i do zahraničí?

Ano. Zboží vám zašleme i do zahraničí. Na Slovensko vám balíček pošleme PPL kurýrem, stačí si tuto možnost vybrat při volbě dopravy v 2. kroku nákupního košíku. Pokud bydlíte někde úplně jinde, nezoufejte. Napište nám na objednavky@vemzu.cz a spolu něco vymyslíme.

Mohu objednávku po odeslání ještě upravit nebo stornovat?

Samozřejmě, že to jde. Pokud si například rozmyslíte, že byste chtěli do vaší objednávky ještě něco přidat, neprodleně nás prosím kontaktujte nejlépe telefonicky na číslo 848 488 488 nebo na e-mail objednavky@vemzu.cz a společně vše vyřešíme.

Pokud potřebujete zásilku stornovat, také nám prosím zavolejte nebo napište na nechcito@vemzu.cz. Po odeslání objednávky je však objednávka považována za závaznou, proto stornovat už nejde. Máte však stále právo na odstoupení od kupní smlouvy (tedy objednávky) do 14 dnů od převzetí zboží. Chcete-li tak učinit, pošlete nám zboží zpátky, neponičené v původním a originálním obalu. Adresu a pokyny najdete zde.

Má VEMZU kamennou prodejnu?

VEMZU zatím bohužel kamennou prodejnu nemá, což ale neznamená, že se to v blízké budoucnosti nemůže změnit :)

Nabízíte i dárkové poukazy?

Ano. Dárkové poukazy nabízíme v částkách 250, 500, 1 000, 2 000 a 5 000 Kč. Najdete je zde. Pokud máte zájem o dárkové poukazy pro firmu nebo v množství nad 15 ks, napište nám prosím na objednavky@vemzu.cz a my vám zašleme individuální nabídku.


Jak přesně funguje váš věrnostní program?

Milujeme náš věrnostní program a děláme vše pro to, abyste ho milovali také. Pokud se chcete dovědět více o tom, jak funguje, proč jsou kredity super, a jak dostat co nejvíc dárků, přečtěte si představení věrnostního programu. Pokud by pořád nebylo něco jasné, napište nám email, nebo na chat, nebo zavolejte, rádi vám vše vysvětlíme.